Λένα Κιτσοπούλου: «Θα ήθελα να μη δουλεύω, να μην κοπιάζω και να παίρνω μόνο βραβεία»

Υποδύεται τη Μάρθα στο «Ποιος Φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» που ανεβαίνει στη Στέγη και προσπαθεί να εξηγήσει στην Popaganda πως ενώ βρίσκεται συνεχώς σε «δουλειά», στο τέλος θα ήθελε να κάνει ό,τι λέει ο τίτλος.

Άννα Μιχελή: «Μου αρέσει να παρατηρώ τη ζωή μας και να μιλάω για αυτή με παραστάσεις»

Μια ερωτική ιστορία ξετυλίγεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου σε μια παράσταση που μιλάει για τις σχέσεις του σήμερα.

«Παλιοί Καιροί»: Να το βλέπεις και να το ξαναβλέπεις

«Το έργο του Πίντερ που ανεβάζει ο Γιάννης Χουβαρδάς είναι από τις παραστάσεις που θέλει να δει κανείς πάνω από μια φορά, γιατί κάθε φορά θα συναντήσει άλλα, κι άλλα». Γράφει η Όλγα Σελλά.

Τί είδαμε στα φετινά Queer Theatre Awards

Η έβδομη απονομή των κουήρ θεατρικών βραβείων ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του Ζακ Κωστόπουλου και ένα ηχηρό κάλεσμα σε δράση.

«Η Κωμωδία των παρεξηγήσεων»: Αριστούργημα! (χωρίς παρεξήγηση)

Η μαγεία του θεάτρου και των σκηνικών λύσεων από την Κατερίνα Ευαγγελάτου και μία ομάδα που ξεχειλίζει από ταλέντο, σε μία απολαυστική παράσταση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα; Σίγουρα όχι ο Γιάννης Νιάρρος

'Ενα δυνατό έργο, μία εκπληκτική ερμηνεία, μία παράσταση με προβληματάκια. Γράφει η Όλγα Σελλά.

«Σωτηρία με λένε»: Μια παράσταση για την πολυτάραχη ζωή της Μπέλλου

Η σκηνοθέτρια Χριστίνα Χατζηβασιλείου μιλάει για το πώς προσέγγισε το θεατρικό έργο της Σοφίας Αδαμίδου για την ζωή της πιο μεγάλης λαϊκής ερμηνεύτριας της Ελλάδας.

«Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων»: Ένας Σαίξπηρ ηλεκτροφόρος, αεικίνητος και σημερινός.

Για το σπουδαίο ανέβασμά της από την Κατερίνα Ευαγγελάτου κι έναν εκλεκτό θίασο ταλαντούχων, εμπνευσμένων ηθοποιών και συντελεστών, γράφει ως μη ειδικός, και χωρίς παρεξήγηση, ο Βασίλης Μουρδουκούτας.

Ζέτα Μακρυπούλια: «Είχες κάτι άλλο για μένα στο μυαλό σου, ε;»

Μια από τις αναγνωρίσιμες ηθοποιούς της γενιάς της παραδέχεται ότι είναι μοναχικό άτομο, ότι θα ήθελε να κάνει και πιο πειραματικά πράγματα στο θέατρο και πως έχει μάθει να είναι εργασιομανής.

Βυσσινόκηπος στο Θέατρο «Δημήτρης Χορν»: Μισή γεύση Τσέχωφ

Η επιλογή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη να ανεβάσει το κλασικό έργο του Τσέχωφ προβληματίζει. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Στο Εθνικό Θέατρο, η συγκινητική αποθέωση του αυτοσχεδιασμού.

Ο Δημήτρης Μαυρίκιος σκηνοθέτησε το «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του Πιραντέλο. Μία απαιτητική παράσταση από την οποία ο θεατής εισπράττει ιεικόνες υψηλής αισθητικής και θεατρικής μαγείας, εξαίσιες μουσικές και μεγάλη συγκίνηση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Εσείς, πότε θα δείτε το «Γυάλινο κόσμο»;

Μια εξαιρετική παράσταση που μας ξαναχαρίζει το σπουδαίο έργο του Τενεσί Ουίλιαμς. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Μανώλης Μαυροματάκης: «H υποκριτική είναι μια δουλειά για διεστραμμένους»

Ο ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Επαναστατικές μέθοδοι για τον καθαρισμό της πισίνας σας» μιλάει για την πτήση πάνω στην σκηνή αλλά και την ταραχή που του έφερε η δημοσιότητα μέσω του «ομορφάαααντρα μου».

Factory: Ο πόλεμος στη Συρία μέσα από ένα οικονομικό σκάνδαλο που κάνει τη μηχανή του αίματος να γυρνά

Ο Σύριος σκηνοθέτης Ομάρ Αμπουσαάντα μιλάει για το νέο του έργο που πραγματεύεται την επέμβαση των ευρωπαϊκών επιχειρηματικών δυνάμεων στη χώρα του και παρουσιάζεται στη Στέγη από τις 8 έως τις 11 Νοεμβρίου.

«Η Αφροδίτη με τη γούνα» γεννά περισσότερα ερωτήματα για τον έρωτα παρά τα λύνει

Η Νικολέτα Κοτσαηλίδου, μεταφράστρια και πρωταγωνίστρια στην παράσταση που ανεβαίνει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου απαντά στις ερωτήσεις της Popaganda.

Σοφία Σπυράτου: «Είναι κάτι το καταπληκτικό όταν παρακολουθείς ένα θέαμα μαζί με το παιδί σου»

Σκηνοθετεί την Παναγία των Παρισίων στο Θέατρο Παλλάς, ακόμα μια μεγάλη παραγωγή που δείχνει ότι ο τρόπος που ανεβαίνει το παιδικό θέατρο στην Αθήνα έχει μετατραπεί σε μια πολύ σοβαρή υπόθεση.

O Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ξέρει «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα»

Ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και του Θεάτρου του Νέου Κόσμου μιλάει στη Λίνα Ρόκου για τη νέα του παράσταση και γιατί είναι αναγκαίο να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα.

Hotel Marina στο Από Μηχανής Θέατρο

Μια παράσταση φευγάτη, με δυνατούς ηθοποιούς, με δαιμονική ερμηνευτική τεχνική και με λόγο που συνεπαίρνει.Του Λουκά Λουκέρη.

ΘΕΑΤΡΟ 29.10.2018 POPAGANDA

Τα Ζητήματα του Δημήτρη Καραντζά

Τι κι αν είναι βασανιστικό να θέτει διαρκώς νέα ερωτήματα στον εαυτό του; Ένας από τους πιο αξιέπαινους σκηνοθέτες των τελευταίων ετών μιλάει στον Θεοδόση Μίχο για όλα αυτά που προσπαθεί να λύσει μέσα από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις που ανεβάζει.

Μπέτυ Αρβανίτη: «Ούτε νοσταλγώ, ούτε ζω με αναμνήσεις. Δεν έχω καιρό»

Η καταξιωμένη ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στον «Γυάλινο κόσμο» αναζητά τη φρέσκια ματιά της νέας γενιάς και παραδέχεται ότι έχει το ανικανοποίητο γιατί ξέρει ότι «πάντα υπάρχει κι άλλο».

Οι «Χοηφόροι» της Ειρήνης Φαναριώτη βιώνονται μόνο με ενστικτώδη τρόπο

Η σκηνοθέτρια και πρωταγωνίστρια της παράστασης που ανεβαίνει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου εξηγεί γιατί μας αφορά σήμερα η τραγωδία του Αισχύλου.

Ημερολόγιο Προβών από τον Θέμελη Γλυνάτση

Ο σκηνοθέτης Θέμελη Γλυνάτσης καταπιάνεται με την όπερα σύγχρονου ρεπερτορίου «Λευκό Ρόδο» στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και ετοιμάζει ένα ημερολόγιο προβών μόνο για τους αναγνώστες της Popaganda.

Συνομιλώντας με την «Έντα Γκάμπλερ» στο ξενοδοχείο Μπάγκειον

Τέσσερις βασικοί συντελεστές της παράστασης γράφουν στην Popaganda για τη δική τους «Έντα Γκάμπλερ», το έργο και τις προεκτάσεις του σήμερα.

ΘΕΑΤΡΟ 23.10.2018 POPAGANDA

Blind Trust – μια performance για όλες τις αισθήσεις

Η performer Μilka Panayotova και η εικαστικός Σύλβια Πετσούρα μιλούν για την πολύ ενδιαφέρουσα performance Blind Trust που θα παρουσιάσουν στις 16/10 στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων.

Τσέζαρις Γκραουζίνις: «Ελάτε να δείτε την παράσταση, αν σας ενδιαφέρει κάτι, με αθώα και καθαρά μάτια».

Ο Λιθουανός σκηνοθέτης ανεβάζει τις περίφημες «Δούλες» του Ζαν Ζενέ στο Θέατρο του Νέου Κόσμου με μια τριάδα εκλεκτών ανδρών ηθοποιών και αρνείται ότι ο σκηνοθέτης ξέρει περισσότερα από τον θεατή.

Ζητήσαμε από τον Λουκά Καρυτινό να μας εξηγήσει γιατί η «Γενούφα» είναι η τέλεια όπερα

Το έργο του Λέος Γιάνατσεκ ανεβαίνει πρώτη φορά στην Ελλάδα στην Εθνική Λυρική Σκηνή και συναντήσαμε τον μαέστρο της παράστασης για να μας κατατοπίσει σχετικά με τον εξπρεσιονισμό στην Όπερα και τη δυσκολία ν'ανεβάζεις ένα έργο γραμμένο στα τσέχικα.

Ένα Τέταρτο Της Ώρας Με τη Σοφία Κόκκαλη

Παίζει στη Στέγη, στο Σώσε. Έγινε ηθοποιός επειδή νόμιζε ότι θα ήταν παιχνίδι. Πιστεύει ότι όλα πια έχουν γίνει περισσότερο ιδιοσυγκρασιακά απ' όσο πρέπει.

Ημερολόγιο προβών από τον Μάκη Παπαδημητρίου

Ο σκηνοθέτης, πρωταγωνιστής και μεταφραστής της παράστασης «Αν υπάρχει, δεν το ‘χω βρει ακόμη» καταπιάνεται ξανά με το τρομερό παιδί του βρετανικού θεάτρου Νικ Πέιν και φτιάχνει ένα ημερολόγιο προβών μόνο για τους αναγνώστες της Popaganda.

ΘΕΑΤΡΟ 09.10.2018 POPAGANDA

Ιώ Βουλγαράκη: «Είμαστε ο τρόπος που προσλαμβάνουμε τη ζωή και τον κόσμο και ο τρόπος αυτός είναι ανεπανάληπτος».

Η σκηνοθέτρια ανεβάζει την ιστορία της Μόλλυ Σουήνη στο Θέατρο του Νέου Κόσμου και μας υπενθυμίζει ότι η πραγματικότητα δεν είναι μία.

Μάνος Βαβαδάκης: «Ακόμα παλεύουμε να νικήσουμε τον ίσκιο των γονιών μας.»

Ο σκηνοθέτης της παράστασης «Η νύχτα των δολοφόνων» εξηγεί στην Popaganda γιατί και η χειρότερη πράξη μπορεί να είναι κραυγή για αγάπη και αποδοχή.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.