epa11879293 Musician Kendrick Lamar attends a press conference for the Super Bowl LIX pregame entertainment and Apple Music Halftime Show in New Orleans, Louisiana, USA, 06 February 2025. The AFC champion Kansas City Chiefs face the NFC champion Philadelphia Eagles in Super Bowl LIX at the Caesars Superdome in New Orleans, Louisiana, USA on 09 February 2025. EPA/ERIK S. LESSER
Ο Kendrick Lamar είναι ο νέος πρεσβευτής του οίκου Chanel και το κεντρικό πρόσωπο στην καμπάνια της σειράς γυαλιών του.
Ο Αμερικανός καλλιτέχνης, ο οποίος είναι ο πρώτος και μοναδικός ράπερ που κέρδισε βραβείο Πούλιτζερ, πρόκειται να ξεκινήσει τη συνεργασία του με τον οίκο Chanel με τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τη σειρά γυαλιών που αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα αυτή την εβδομάδα.
Η σχέση του ράπερ με τον οίκο Chanel ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala που τίμησε τον Καρλ Λάγκερφελντ και φόρεσε ένα καπιτονέ δερμάτινο τζάκετ από την τότε διευθύντρια δημιουργικού Virginie Viard. Αργότερα, ο Chanel ανέθεσε στον Lamar και στον Ντέιβ Φρι (Dave Free) για την επίδειξη υψηλής ραπτικής του τον Ιανουάριο του 2024 να σχεδιάσουν το σκηνικό τους ώστε να περιλαμβάνει ένα φωτεινό μενταγιόν Chanel και μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο The Button.
Η πρώτη καμπάνια γυαλιών με τον Kendrick Lamar λέγεται ότι γυρίστηκε από τον φωτογράφο μόδας Karim Sadli.
«O Chanel έχει μια διαχρονική κληρονομιά και αυτό είναι πάντα κάτι που μπορώ να υποστηρίξω. Εφ’ όσον δεν φτιάχνουν ρούχα για άνδρες, ήξερα ότι θα έπρεπε να είναι γυαλιά» τόνισε ο Αμερικανός ράπερ.
«Περισσότερο από ένα απλό αξεσουάρ μόδας, τα γυαλιά είναι μέρος της γοητείας του οίκου Chanel και εμφανίζονται τακτικά στην πασαρέλα» ανέφερε ο πρόεδρος μόδας του γαλλικού οίκου, Μπρούνο Παβλόφσκι.
Ο βραβευμένος με πολλά Grammy καλλιτέχνης έκανε μεγάλη επιτυχία τον περασμένο χρόνο με το τραγούδι του “Not Like Us”. Ο ράπερ από το Κόμπτον έχει κερδίσει 22 Grammy και ένα βραβείο Πούλιτζερ για το άλμπουμ του 2017 DAMN. Έχει επίσης ιδρύσει το δημιουργικό στούντιο PGlang μαζί με τον Dave Free και έχει κερδίσει έξι βραβεία Cannes Lions, που απονέμονται σε καλλιτέχνες που ξεχωρίζουν στη δημιουργική επικοινωνία και τη διαφήμιση.