Η Όλγα Σελλά είδε την παράσταση του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου.
Μια παράσταση επιπέδου Εθνικού Θεάτρου, που θέλησε ν' αγκαλιάσει ένα πλατύ κοινό, συνδυάζοντας το κλασικό και το σύγχρονο για να αποδώσει ένα σπουδαίο κείμενο
Ούτε για το πώς μεγάλωσε, ούτε για το πώς ζει στην Αθήνα, ούτε για το πώς είναι να τα παρατάς όλα για να γράψεις, ούτε για το πώς είναι με το ένα χέρι να μεγαλώνεις ένα παιδί ενώ με το άλλο αυτομαστιγώνεσαι γιατί δεν βρίσκεις την επόμενη σωστή λέξη.
Κλέβει την παράσταση για δεύτερη σεζόν στο «Στέλλα Κοιμήσου» του Γιαννη Οικονομίδη, χρωστάει πολλά σε όσα του έμαθε ο δρόμος, πιστεύει ότι η τέχνη τον βελτίωσε και ότι όλοι οι ρόλοι είναι πονηροί. Μίλησε στον Παναγιώτη Μένεγο.
Ο καταξιωμένος θεατρικός συγγραφέας μιλάει για την πολιτική και κοινωνική έκρηξη που μας περιμένει, τις συνομιλίες του με τους ταξιτζήδες και για το κείμενο του «Το Βδέλυγμα» που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων.
Ο νεαρός ηθοποιός επιστρέφει στο πάρκο που πέρασε την εφηβεία του για να μιλήσει στην Popaganda και σε έναν φίλο απ' τα παλιά.