

Οι εκλεκτικές συγγένειες των γαλλικών εστιατορίων στην Αθήνα είναι γνωστές και ο Σπύρος και ο Βασίλης αποτελούν σημαντικό κομμάτι τους. Ηταν μικροί όταν ο ένας ως μάγειρας και ο άλλος ως σερβιτόρος ήρθαν από την Κέρκυρα στην Αθήνα όπου ο θείος τους είχε τότε το φημισμένο «Aubrevoir». Χρόνια μετά αποφάσισαν να ανοίξουν το δικό τους εστιατόριο στην κορυφή του Κολωνακίου. Μετά ο Σπύρος έφυγε για την Κέρκυρα όπου άνοιξε το «Σπύρος και Βασίλης» το οποίο έκλεισε τη χρονιά του Covid. Τα δύο παιδιά του Βασίλη χώρισαν και αυτά και ο ένας κράτησε το ιστορικό μαγαζί και ο άλλος άνοιξε το «Tartare» στη Γλυφάδα.
Το καλοκαίρι τα τραπέζια τους στην πλατεία είναι ένας μικρός παράδεισος αλλά δεν σας κρύβω ότι λατρεύω ίσως πιο πολύ τον χειμερινό χώρο για τον απλούστατο λόγο ότι απολαμβάνω το απίθανο παιχνίδι σερβιρίσματος του ταρτάρ και βέβαια του γλυκού των γλυκών, της κρεπ Σουζέτ. Αν και οι κρέπες έχουν εξοριστεί από τα εστιατόρια της Αθήνας, αυτή εδώ η εκδοχή τους έχει πάρει διαστάσεις μύθου. Γιατί τη φτιάχνουν δίπλα στο τραπέζι σου και σίγουρα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από το να μυρίζεις το βούτυρο και τη ζάχαρη να φλαμπάρονται με το αλκοόλ.
Διαβάστε περισσότερα στο exodos.com.gr